ПРАВИЛА НА ОНЛАЙН МАГАЗИН ROLMEISTER.BG
Тези разпоредби определят правилата за извършване на покупки в онлайн магазина, управляван от Продавача на rolmeister.bg.
Продавачът е ROLMAJSTER, Firma Produkcyjno - Handlowa "ROLMAJSTER" s.c. Dawid Kurek, Józef Kurek 33-340 Stary Sącz ul. Źródlana 22, извършващо дейност под формата на гражданско дружество, подлежащо на вписване в Централната регистрация и информация за бизнеса, вписано под NIP номер: 734-356-91-05, REGON: 382779378.
Можете да се свържете с Продавача:
- pod numerami telefonów: +48 502 859 673 lub +48 730 012 292 w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-20:00 (koszt połączenia za minutę wg taryfy operatora).
- чрез електронна поща на: [email protected].
§ 1 Дефиниции
1. Biuro Obsługi Klienta – biuro obsługi Klienta dostępne pod numerami telefonów: + 48 502 859 673 lub +48 730 012 292 w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-20:00 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected].
2. Клиент – физическо лице, юридическо лице или организационна единица без юридическа правосубектност, но с правоспособност, което прави Поръчка в Онлайн магазина при условията, посочени в настоящите Правила.
3. Потребител – Клиент, който е физическо лице, използващо Онлайн магазина за цели, които не са пряко свързани с неговата стопанска или професионална дейност.
4. Пазарска количка – възможност за показване на продуктите, избрани от клиента за покупка. В количката Клиентът може да промени поръчката, като посочи количеството на поръчаната Стока, начин на доставка, начин на плащане, както и въвеждане на код за отстъпка.
5. Предмет на сделката – Стоки, посочени и описани в сайта на Електронния магазин.
6. Наредби – тези наредби. В обхвата на услугите, предоставяни по електронен път, Правилникът е регламентът по чл. 8 от Закона от 18 юли 2002 г. за предоставяне на електронни услуги (консолидиран текст: Вестник на законите от 2020 г., т. 344, с измененията).
7. Регистрация – Клиентът може да създаде акаунт в Онлайн магазина.
8. Онлайн магазин (ROLMEISTER) – онлайн услуга, достъпна на rolmeister.bg, чрез която Клиентът може да направи Поръчка.
9. Продуктова страница – страница в Онлайн магазина, на която е представен продуктът и информация за него.
10. ИКТ система - съвкупност от съвместно работещи ИТ устройства и софтуер, осигуряващи обработка и съхранение, както и изпращане и получаване на данни чрез телекомуникационни мрежи с помощта на крайно устройство, подходящо за даден тип мрежа.
11. Стока – движима вещ, представена в Онлайн магазина, за която се прилага Договорът за покупко-продажба.
12. Допълнителна услуга – услуга, предоставяна от Продавача на Клиента извън Онлайн магазина във връзка с естеството на продаваните Стоки.
13. Договор за продажба; Споразумение - договор за продажба на Стоки по смисъла на Гражданския кодекс, сключен между Продавача и Клиента, използвайки уебсайта на Магазина.
14. Потребител – всеки, който използва уебсайта rolmeister.bg.
15. Поръчка - волеизявление на Клиента, ясно посочващо вида и количеството на Стоката, насочено пряко към сключване на Договор за продажба.
§ 2 Общи правила
1. Тези правила определят правилата за използване на онлайн магазина, достъпен на rolmeister.bg.
2. Условието за извършване на Поръчка в Онлайн магазина от Клиента е да се запознае с настоящите Правила и Политиката за поверителност и да приеме клаузите им по време на изпълнение на Поръчката.
3. Онлайн магазин ROLMEISTER извършва продажби на дребно през Интернет.
4. Всички стоки, предлагани в магазин ROLMEISTER, са чисто нови, оригинално опаковани, без физически и юридически дефекти и са законно въведени на българския пазар.
5. Като част от техническите изисквания, необходими за сътрудничество с ИТ системата, използвана от Продавача за извършване на покупки, Клиентът трябва да има активен имейл акаунт и устройство, свързано с интернет, което отговаря на следните минимални технически изисквания:
a. уеб браузър:
- Mozilla Firefox версия 25 или по-нова (последната препоръчителна),
- Google Chrome версия 23 или по-нова (последната препоръчителна),
- Opera версия 12 или по-нова (последната препоръчителна),
- Internet Explorer версия 9 или по-нова (последната препоръчителна),
- Microsoft Egde версия Windows 10 или по-нова (последната препоръчителна),
- Safari версия 5 или по-нова (последната препоръчителна)
б. минимална разделителна способност на екрана 1024x768 пиксела, препоръчителна 1280x800 пиксела или по-висока.
6. Клиентът е длъжен да не предоставя съдържание, което е забранено от закона или нарушава добрите практики, напр. съдържание, което насърчава насилие, е клеветническо или нарушава личните права и други права на трети страни. Клиентът също така е длъжен да се въздържа от всякаква дейност, която би могла да повлияе негативно на правилното функциониране на Онлайн магазина, включително по-специално всяка намеса в съдържанието на Онлайн магазина или неговите технически елементи. Забранено е използването на Онлайн магазина за цели, противоречащи на предназначението му, включително изпращане на спам и извършване на каквито и да било търговски, рекламни или промоционални дейности в уебсайтовете на Онлайн магазина.
§ 3 Подаване на поръчки
1. Всички цени, посочени на уебсайта rolmeister.bg са брутни цени в български лев . Показаните цени не включват разходите за доставка.
2. Поръчки се приемат през сайта/по имейл. Клиентът може да направи поръчка след регистрация или без регистрация.
3. Поръчки, направени през уебсайта, могат да се правят 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, през цялата година.
4. Поръчката е в сила, ако Клиентът правилно попълни формуляра за поръчка и предостави коректно данни за контакт, включително точния адрес, на който да бъдат изпратени Стоките, телефонен номер и имейл адрес. При подаване на Поръчка, Клиентът е длъжен да потвърди, че се е запознал с тези Правила.
5. Ако предоставените данни не са пълни, Продавачът ще се свърже с Клиента. Ако контактът с Клиента не е възможен, Продавачът има право да анулира Поръчката.
6.
По време на поръчката клиентът може да изрази желанието си да получи фискален бон или фактура с ДДС, които да бъдат приложени към пратката или изпратени по електронен път на посочения e-mail адрес под формата на електронен образ на разчетни документи, в по-специално като: ДДС фактури с приложения, коригиращи ДДС фактури с приложения и формуляри. Това съгласие също така дава право на Продавача да издава и изпраща фактури с ДДС в електронен вид, съгласно чл. 106n раздел 1 от Закона от 11 март 2004 г. относно данъка върху стоките и услугите (консолидиран текст: Вестник на законите от 2022 г., т. 931, с измененията).
7. При извършване на Поръчка, Клиентът може да даде съгласие за поставяне на лични данни в базата данни на Онлайн магазина на Продавача с цел обработването им във връзка с изпълнението на Поръчката. При дадено съгласие, Клиентът има право да прегледа данните си, да ги коригира и да поиска изтриването им. Изразяването на съгласие е доброволно, но неизразяването му пречи на изпълнението на Поръчката.
8. Клиентът може да използва възможността за запомняне на данните му от системата, за да улесни процеса на подаване на друга Поръчка (Регистрация). За тази цел Клиентът следва да предостави логин и парола, необходими за достъп до акаунта му. Входът на Клиента е предоставеният от него имейл адрес. Паролата е поредица от знаци, зададена от Клиента. Паролата на Клиента не е известна на Продавача и Клиентът е длъжен да я пази в тайна и да я пази от неоторизиран достъп на трети лица.
9. След като Клиентът направи успешна поръчка, той или тя ще получи автоматичен отговор от магазина, потвърждаващ получаването на поръчката по имейл на предоставения имейл адрес.
10. Началният час на поръчката съвпада с момента на постъпване на плащането по банковата сметка, посочена в потвърждението на поръчката в случай на плащане с превод или момента на подаване на поръчката в случай на плащане с карта или избор на „в брой на опция за доставка“.
11. Доставките на поръчаните продукти се извършват само в рамките на България.
12. Продуктовата страница включва, наред с други неща, снимка на Стоките. Продавачът си запазва, че цветовете, показани на екрана, въпреки всички усилия на Продавача, може в някои случаи да не отразяват точно цвета на Стоките, което се дължи на разлики в индивидуалните настройки на оборудването, включително монитора, използван от Клиента. В такива случаи Продавачът посочва, че незначителните цветови разлики не представляват дефект на Стоките. Горното изключение не се прилага за законните права на Потребителя, произтичащи от отговорността на Продавача за съответствието на Стоките с Договора и законното право на отказ от Договора.
13. Разлики, произтичащи единствено от индивидуалните настройки на компютъра на Потребителя (цвят, пропорции и др. на поръчаните стоки) не могат да бъдат основание за рекламация на закупените Стоки, при спазване на законовите права на Потребителя относно несъответствието на Стоките с Споразумение и право на отказ от Споразумението.
§ 4 Разходи и време за доставка
1. Стоките се изпращат на посочения във формата за поръчка адрес или предоставен на e-mail. Магазинът ще информира незабавно Клиента за неправилно попълнен формуляр за поръчка, който възпрепятства доставката или може да я забави.
2. Стоките се доставят чрез специализирани куриерски фирми.
3. Обикновено пратката се доставя на датата, посочена за всяка стока на уебсайта. Това е приблизителен срок за доставка и важи за поръчки с опция "наложен платеж". При избор на опция за плащане "превод" или "плащане с карта или онлайн превод", времето, посочено на сайта, трябва да включва времето за постъпване на средствата по банковата сметка на магазина (обикновено 1-2 работни дни). Датата за изпълнение на поръчката може да се промени, включително поради наличността на поръчаните Стоки, наличието на куриерски компании, ограничения, свързани с пандемията от COVID-19 или настъпването на непреодолима сила.
4. Клиентът се таксува с разходите за доставка (експедиция), посочени за продукта на уебсайта. Клиентът може да прочете ценовата листа по всяко време, като кликне върху връзката „Доставка и гаранция“ на началната страница на магазина или връзката https://rolmeister.bg/dostavka-i-garantsiya.
§ 5 Плащания
1. Издаваме касова бележка или персонално доказателство за покупка (фактура) за всеки продаден продукт.
2. Плащането на поръчаните стоки може да се извърши при доставка (при получаване на стоките) чрез системата за електронни плащания PayU S.A. или с превод по банковата сметка на магазина. Поръчка, която не е платена от Клиента в рамките на 03 дни от датата на получаване от Клиента на потвърждението на Продавача за приемане на поръчката за изпълнение, ще бъде автоматично анулирана и Продавачът се освобождава от задължението да я изпълни; горното не важи за наложен платеж.
§ 6 Отказ от договора
1. Потребител, който е сключил договор от разстояние или извън помещенията на предприемача, има право да се откаже от договора, без да посочва причина, като подаде подходящо изявление за LINK в рамките на 14 дни, в съответствие с чл. 27 и следващите. Закон от 30 май 2014 г. за правата на потребителите (консолидиран текст: Вестник на законите от 2020 г., т. 287, с измененията).
2.
Срокът за отказ от договора започва да тече, когато Потребителят или посочено от него трето лице, различно от превозвача, влезе във владение на Стоката. В случай на Споразумение, което обхваща много Стоки, които се доставят поотделно, на партиди или на части - от поемането във владение на последната Стока, партида или част, и в случай на споразумение, което включва редовна доставка на Стоки за определен период от време - от влизане във владение на първата от Стоките.
3. За да спазите крайния срок за подаване на декларация за отказ, е достатъчно да изпратите декларацията преди изтичането му на адреса на Продавача - Firma Produkcyjno - Handlowa "ROLMAJSTER" s.c., Józef Kurek 33-340 Stary Sącz ul. Źródlana 22 или по имейл на [email protected].
4. В случай на оттегляне от Договора, Договорът се счита за несключен.
5. Продавачът връща извършените от Потребителя плащания незабавно, не по-късно от 14 дни от датата на получаване на декларацията за отказ. Продавачът може да задържи възстановяването на плащанията, получени от Потребителя, докато не получи обратно Стоките или докато Потребителят не предостави доказателство, че ги е изпратил обратно, в зависимост от това кое събитие настъпи първо.
6. Закупените Стоки трябва да бъдат върнати на адреса на Продавача (Firma Produkcyjno - Handlowa "ROLMAJSTER" s.c. Dawid Kurek, Józef Kurek 33-340 Stary Sącz ul. Źródlana 22). Потребителят е длъжен да върне Стоките на Продавача или да ги предаде на лице, упълномощено от Продавача да ги вземе незабавно, но не по-късно от 14 дни от датата, на която се е отказал от договора, освен ако Продавачът не е предложил да ги вземе самите стоки. За спазване на срока е достатъчно да върнете Стоката преди изтичането му.
7. Потребителят поема преките разходи за връщане на Стоките (напр. разходи за опаковане, сигурност, пощенски разходи, доставка). Потребителят е отговорен за всяко намаляване на стойността на Стоките в резултат на използването им по начин, който надхвърля необходимото за установяване на естеството, характеристиките и функционирането на Стоките.
8. Съгласно чл. 38 от Закона за правата на потребителите, Потребителят няма право да се откаже от договор, сключен от разстояние или извън помещенията на предприемача във връзка с договори:
a. предоставяне на услуги, ако предприемачът е изпълнил изцяло услугата с изричното съгласие на потребителя, който е бил информиран преди предоставянето на услугите, че след като предприемачът е завършил услугата, той ще загуби правото да се откаже от договора;
б. при които цената или възнаграждението зависи от колебанията на финансовия пазар, върху които предприемачът няма контрол и които могат да настъпят преди крайния срок за оттегляне от договора;
в. при които предмет на услугата са несглобяеми стоки, произведени по спецификация на потребителя или служещи за задоволяване на неговите индивидуални нужди;
г. при които предмет на услугата са стоки, които се развалят бързо или имат кратък срок на годност;
д. при които предмет на услугата е Стока, доставена в запечатана опаковка, която не може да бъде върната след отваряне на опаковката поради здравословни или хигиенни причини, ако опаковката е била отворена след доставката;
е. при които предмет на услугата са артикули, които след доставката си поради естеството си са неразривно свързани с други артикули;
ж. в които предмет на услугата са алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключване на договора за продажба и чиято доставка може да се осъществи само след 30 дни и чиято стойност зависи от колебанията на пазара, върху които предприемачът няма контрол;
з. в които потребителят изрично е поискал от предприемача да дойде при него за спешен ремонт или поддръжка; ако предприемачът допълнително предоставя услуги, различни от заявените от потребителя, или доставя артикули, различни от резервни части, необходими за ремонт или поддръжка, потребителят има право да се откаже от договора във връзка с допълнителни услуги или артикули;
i. при които предмет на услугата са звукови или визуални записи или компютърни програми, доставени в запечатана опаковка, ако опаковката е била отваряна след доставката;
й. за доставка на вестници, периодични издания или списания, с изключение на договори за абонамент;
к. сключен чрез публичен търг;
l. за предоставяне на услуги по настаняване, различни от жилищни, превоз на стоки, автомобили под наем, кетъринг, услуги, свързани с отдих, развлечения, спортни или културни събития, ако в договора е посочен ден или период на предоставяне на услугата;
м. за доставка на цифрово съдържание, което не е записано на материален носител, ако изпълнението на услугата е започнало с изричното съгласие на потребителя преди крайния срок за отказ от договора и след като предприемачът го е уведомил за загубата на правото на да се откаже от договора.
9. Съгласно член 38, точка 3 от Закона от 30 май 2014 г. за правата на потребителите, потребителят няма право да се откаже от договор, сключен извън търговския обект или дистанционно във връзка с договори, в които предмет на услугата са несглобяеми стоки , произведени по спецификация на потребителя или обслужващи индивидуалните му нужди. Ролетни щори, плисета, алуминиеви и дървени щори и комарници, които се изработват по индивидуални параметри, посочени от Потребителя при поръчка, се изкрояват, сглобяват и подготвят индивидуално от Продавача за конкретна поръчка, следователно, в съответствие с по-горе разпоредба, правото на отказ от договора във връзка с тези Стоки няма право. Въпреки това, всеки такъв случай се разглежда от Продавача индивидуално в съответствие с разпоредбите на горепосоченото. действайте.
10. Разпоредбите относно правото на Потребителя да се откаже от Договора се прилагат и спрямо физическо лице, сключило Договор, пряко свързан с неговата стопанска дейност, когато от съдържанието на Договора е видно, че той няма професионален характер за това лице, което води до конкретно от предмета на неговата стопанска дейност, предоставена съгласно разпоредбите на ЦРБ и информация за бизнеса.
§ 7 Процедура за рекламации при продажби на потребители
1. По въпроси, свързани с отговорността на Продавача за съответствието на Стоките със Споразумението в случай на продажби на Потребители, разпоредбите на Закона от 30 май 2014 г. за правата на потребителите (консолидиран текст: Вестник на законите от 2020 г., точка 287, както е изменен), се прилагат съответно, като се вземат предвид разпоредбите на тези правила.
2. Жалби и всички декларации на потребители, свързани с рекламацията, трябва да се подават по електронен път чрез онлайн формуляра LINK или на имейл адреса на Продавача: [email protected] или писмено на адреса на Продавача: ul. Źródlana 22, 33-340 Stary Sącz. Рекламацията трябва да бъде придружена от доказателство за покупка.
3.
Продавачът ще отговори на рекламацията в срок до 14 дни от датата на нейното получаване.
4. Ако Стоките не са в съответствие със Споразумението, Потребителят може да поиска да бъдат поправени или заменени.
5. Въпреки това, Продавачът може да извърши замяна, когато Потребителят поиска ремонт, или може да извърши ремонт, когато Потребителят поиска замяна, ако привеждането на Стоките в съответствие с Договора по начина, избран от Потребителя, е невъзможно или би изисквало прекомерни разходи за Продавач. Ако ремонтът и замяната са невъзможни или изискват прекомерни разходи за Продавача, той може да откаже да приведе Стоките в съответствие с Договора.
6. Потребителят е длъжен да предостави Стоката, подлежаща на замяна или ремонт, на разположение на Продавача незабавно, в срока, посочен от Продавача или от упълномощено от него трето лице.
7. Ако Стоките не са в съответствие с Договора, Потребителят може да подаде декларация за намаление на цената или отказ от Договора, ако:
а) Продавачът отказа да приведе Стоките в съответствие с Договора,
б) Продавачът не е привел Стоките в съответствие с Договора,
в) несъответствието на Стоките с Договора продължава, въпреки че Продавачът се е опитал да приведе Стоките в съответствие с Договора,
г) несъответствието на Стоките със Споразумението е толкова значително, че оправдава намаление на цената или оттегляне от Споразумението без предварителен ремонт или замяна,
д) от изявлението на Продавача или от обстоятелствата ясно следва, че той няма да приведе Стоките в съответствие с Договора в разумен срок или без прекомерно неудобство за Потребителя.
8. Потребителят не може да се оттегли от Договора, ако несъответствието на Стоките с Договора е несъществено.
9. Ако неспазването на Споразумението се отнася само за някои Стоки, доставени по Споразумението, Потребителят може да се оттегли от Споразумението само по отношение на тези Стоки, както и по отношение на други Стоки, закупени от Потребителя заедно със Стоките, които са не е в съответствие със Споразумението, ако не може разумно да се очаква, че Потребителят се е съгласил да задържи само Стоките, които отговарят на Споразумението.
10. В случай на отказ от Договора, Потребителят незабавно връща Стоката на Продавача за негова сметка. Продавачът връща цената на Потребителя незабавно, не по-късно от 14 дни от датата на получаване на Стоката или доказателството за нейното връщане.
11. Ако се подаде декларация за намаление на цената, намалената цена трябва да бъде в такава пропорция на цената, произтичаща от Споразумението, че стойността на Стоките, които не отговарят на Споразумението, да остане пропорционална на стойността на Стоките, които отговарят на Споразумението споразумение.
12. Ако условията, посочени в § 7 раздел 7 и § 7 раздел 11 по-горе, Продавачът връща на Потребителя дължимите суми в резултат на упражняване на правото на намаление на цената незабавно, не по-късно от 14 дни от датата на получаване на декларацията на Потребителя за намалението на цената по начина, посочен в § 7 раздел 2 по-горе.
13. Продавачът възстановява цената, като използва същия метод на плащане, използван от Потребителя, освен ако Потребителят изрично не се е съгласил с различен метод на връщане, който не включва никакви разходи за него.
14. Продавачът не носи отговорност за несъответствието на Стоката с Договора, ако Потребителят най-късно в момента на сключване на Договора е бил ясно информиран, че конкретна характеристика на Стоката се отклонява от изискванията за съответствие с Договора. посочени в Закона за правата на потребителите, като изрично и отделно приема липсата на специфична характеристика на Стоката.
15. Разпоредбите на този параграф се прилагат и за физическо лице, което сключва Договор, пряко свързан с неговата или нейната стопанска дейност, когато съдържанието на Договора показва, че той няма професионален характер за това лице, произтичащ по-специално от предмета на неговата или нейната стопанска дейност, предоставена въз основа на разпоредбите за централна регистрация и информация за бизнеса.
§ 8 Гаранция в случай на продажба на предприемачи
1. Предмет на § 7 раздел 15 по-горе, Продавачът изключва отговорността си по гаранцията за физически и правни дефекти на продадените Стоки в случай на продажби на предприемачи.
§ 9 Политика за поверителност и защита на личните данни
1. Администратор на лични данни, предоставени от Клиентите на Онлайн магазина (т.е. име, фамилия, име на фирма или предприятие, адрес на живеене, адрес за кореспонденция, телефонен номер, имейл адрес, REGON номер, NIP номер) във връзка с покупките са партньорите на гражданското дружество Firma Produkcyjno – Handlowa "ROLMAJSTER" s.c. със седалище ул. Źródlana 22, 33-340 Stary Sącz: г-н Dawid Kurek и г-н Józef Kurek.
2. Личните данни се използват за създаване на потребителски акаунти в онлайн магазина, изпращане на бюлетини и търговска и маркетингова информация и за изпълнение на договори за продажба, поради което те могат да бъдат прехвърлени на субекти, отговорни за доставката на закупените стоки на клиента и на институции, които предоставят кредит за покупката. Клиентите имат право на достъп, коригиране, изтриване или ограничаване на обработваните данни, право на възражение срещу обработването и право на прехвърляне на данни. Данните се предоставят доброволно, но при условие, че е необходимо да се направят Поръчки за Стоки и тяхното изпълнение от Продавача.
3. Информация за методите и техническите средства за откриване и коригиране на грешки във въведените данни:
а. При извършване на поръчка, до натискане на бутона "ПЛАЩАНЕ И ПОРЪЧАЙ", Клиентите, които имат акаунт в Онлайн магазина, имат възможност сами да коригират въведените данни, като редактират своя акаунт профил.
б. Проверка на данните или корекция на Поръчката може да се направи и чрез изпращане на имейл до Продавача на [email protected].
c. Клиентът има възможност да промени данните, въведени при създаването на акаунта, по всяко време в рамките на предоставените опции.
4. Информация за принципите и начините за записване, обезпечаване и предоставяне на съдържанието на сключения договор от Продавача на другата страна:
а. Съдържанието на сключения договор се записва, осигурява и се предоставя чрез изпращане на подходящ имейл след сключване на Договора за продажба.
б. Съдържанието на сключения Договор за продажба се записва, защитава и предоставя чрез изпращане на съдържанието на сключения договор на Клиента на предоставения имейл адрес или чрез предоставяне на Клиента на спецификацията на Поръчката и доказателство за покупка.
в. Съдържанието на сключения договор е допълнително записано и защитено в ИТ системата на Продавача и предоставено при поискване от Клиента.
5. Подробни правила за защита на личните данни на Клиента можете да намерите в Политиката за поверителност, която е неразделна част от настоящите Правила.
§ 10 Промени в Правилника
1. Ако Правилата на магазина са били променени през времето от последното влизане, Клиентът приема или отхвърля техните разпоредби след промените. Ако не приемате условията на Правилата, особено след въвеждане на промени, пазаруването в Онлайн магазина не е възможно.
2. Клиент, който не приема промените, въведени в Правилата, има право да изтрие акаунта по всяко време.
3. Поръчки, направени от Клиенти преди влизането в сила на промените в Регламента, ще бъдат обработени в съответствие със съществуващите разпоредби на Регламента.
§ 11 Заключителни разпоредби
1. По въпроси, които не са уредени от тези правила, се прилагат разпоредбите на полското законодателство, включително Гражданския кодекс и Закона за правата на потребителите.
2. Споровете, произтичащи от прилагането на тези Правила и във връзка с изпълнението на договори, сключени между Продавача и Клиентите, ще бъдат разглеждани от съда, който е компетентен съгласно разпоредбите за собствеността и местната юрисдикция в съответствие със Закона от 17 ноември 1964 г. , Граждански процесуален кодекс (консолидиран текст: Вестник на законите от 2021 г., т. 1805, с измененията).
3. Потребителят може да получи безплатно съдействие относно правата си и при спор между него и Продавача, наред с другото, като се обърне към районния (общински) потребителски омбудсман или обществена организация, чиито законови задачи включват защита на потребителите. Информация за потребителите в горния обхват също е достъпна на уебсайта на председателя на Службата за конкуренция и защита на потребителите (uokik.gov.pl) в раздела Потребители.
4. Съдържанието на тези правила е достъпно в електронна версия на адрес https://rolmeister.bg/obshti-usloviya.
политика за поверителност
Тази политика за поверителност има за цел да определи методите, използвани за събиране, използване и защита на личните данни на потребителите, използващи уебсайта, в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица по отношение на обработването на лични данни и свободното движение на такива данни (GDPR).
Ние гарантираме защитата на данните, събрани чрез формулярите на нашия уебсайт и по време на сътрудничество в съответствие с приложимото законодателство, но обръщаме особено внимание на запазването на паролите и влизанията в тайна и на използването на подходящи мерки за сигурност и настройки на онлайн опциите.
Администратор на вашите данни са съдружниците на гражданското дружество Firma Produkcyjno - Handlowa "ROLMAJSTER" s.c. Źródlana 22, 33-340 Stary Sącz (NIP: 734-356-91-05): г-н Dawid Kurek и г-н Józef Kurek. Защитата на данните се осъществява в съответствие с изискванията на общоприложимото законодателство и се съхранява на защитени сървъри.
1. Обхват на събиране на данни
Администраторът събира и обработва лични данни, предоставени от Потребителя, по начина, определен в Правилата на Електронния магазин. Това означава, че ние обработваме данните на притежателите на акаунти на нашия уебсайт, по-специално: име, фамилия, име на фирма или предприятие, адрес на живеене, адрес за кореспонденция/адрес за доставка, телефонен номер, имейл адрес, REGON номер, NIP номер. Продавачът е и администратор на лични данни на лицата, абонирани за бюлетина и съгласни да получават търговска и маркетингова информация.
2. С каква цел и на какво основание обработваме данните
Данните на Потребители и Клиенти ще бъдат обработвани от Администратора за следните цели:
1) изпълнение на Поръчката, включително с цел установяване и оформяне на съдържанието на Споразумението, промяна или прекратяване, фактуриране и записване на транзакции;
При покупки през Онлайн магазина, Администраторите обработват личните данни на Клиентите с цел сключването и изпълнението на договор за покупко-продажба между Клиента и Продавача. Горното включва по-специално: подготовка и изпращане на стоки, контакт по електронна поща или телефон с клиента, уреждане на задължения и вземания от клиенти, обработка на връщания и рекламации, извършване на анализи на продажбите, включително статистически данни, и архивиране на данни.
Обработката на данни ще се основава на:
- изкуство. 6 раздел 1 буква б) GDPR - обработването е необходимо за изпълнение на договор, по който субектът на данните е страна, или за предприемане на действия по искане на субекта на данните преди сключване на договор, включително за целите на обработката на жалби;
- изкуство. 6 раздел 1 буква в) GDPR - обработката е необходима за изпълнение на законовите задължения на Администратора - по-специално задълженията, произтичащи от Закона от 26 юли 1991 г. относно данъка върху доходите на физическите лица и Закона от 15 февруари 1992 г. относно корпоративния подоходен данък;
- изкуство. 6 раздел 1 буква f) GDPR - обработването е необходимо за целите на легитимни интереси, преследвани от администратора или от трета страна, с изключение на ситуации, при които тези интереси са по-важни от интересите или основните права и свободи на субекта на данните, изискващи защита на личните данни - Правото на администратора да предявява или защитава искове трябва да се счита за законен интерес.
Предоставянето на лични данни от Клиента е договорно изискване и е напълно доброволно. Непредоставянето на лични данни обаче прави невъзможно извършването на покупки през Онлайн магазина и изпълнението на Поръчката.
2) създаване на акаунт в Онлайн магазина
Ако Потребителят създаде и използва акаунт в Онлайн магазина, Администраторите обработват лични данни, за да оперират с акаунта и да предоставят достъп до някои функционалности на Онлайн магазина.
Обработката на данни ще се основава на:
- изкуство. 6 раздел 1 буква a) GDPR - субектът на данните е дал съгласието си за обработка на личните му данни за една или повече конкретни цели, в обхвата на незадължителните лични данни.
- изкуство. 6 раздел 1 буква b) GDPR - обработването е необходимо за изпълнение на договор, по който субектът на данните е страна, или за предприемане на действия по искане на субекта на данните относно създаването на клиентски акаунт.
Предоставянето на лични данни от Клиента е договорно изискване и е напълно доброволно. Непредоставянето на лични данни обаче прави невъзможно създаването на акаунт и предоставянето на функционалността на Онлайн магазина. Можете да оттеглите съгласието си по всяко време, без това да засяга законосъобразността на обработването, основано на съгласието, преди неговото оттегляне.
3) изпращане на бюлетин, изпращане на съобщения, съдържащи търговска информация с предварително съгласие, изпращане на съобщения за маркетингови цели с предварително съгласие;
Администраторите също ще обработват личните данни на Потребителите за целите на изпращане на бюлетин и/или други маркетингови материали относно продукти и услуги, предлагани от Продавача, включително изпращане на съобщения, съдържащи търговска информация и изпращане на съобщения за маркетингови цели.
Като част от този процес, свързан с изпращането на бюлетина и/или други маркетингови материали, Администраторите обработват лични данни, включително име и фамилия, имейл адрес и телефонен номер.
Обработката на данни ще се извършва въз основа на предварителното съгласие на Потребителя, т.е. съгласно чл. 6 раздел 1 буква a) GDPR - субектът на данните е дал съгласието си за обработка на неговите или нейните лични данни за една или повече конкретни цели.
Предоставянето на лични данни е доброволно, но без предоставянето им няма да е възможно Продавачът да изпрати бюлетина и/или други маркетингови материали. Потребителят може да прекрати абонамента си за получаване на бюлетин или други маркетингови материали по всяко време, като оттегли съгласието си за обработка на лични данни, което може да стане например чрез предоставяне на подходяща информация чрез формата за контакт или чрез щракване върху съответната връзка в съдържанието от съобщението на бюлетина.
Предоставянето на лични данни за маркетингови цели е доброволно и по преценка на субекта на данните, а обработването им от Администратора зависи от получаването на неговото съгласие. Можете да оттеглите съгласието си по всяко време, без това да засяга законосъобразността на обработването, основано на съгласието, преди неговото оттегляне.
4) правилно изпълнение на Услугите, предоставяни по електронен път,
Администраторите ще обработват личните данни на Потребителите за целите на правилното изпълнение на услугите, предоставяни по електронен път.
Przetwarzanie danych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych – za prawnie uzasadniony interes należy uznać prawo Administratora do zapewnienia bezpieczeństwa informacji, osób lub mienia, a także dążenie do poprawy jakości oferowanych produktów i świadczonych usług.
5) Използване на уебсайта – данни, събрани от уебсайта
Във връзка с потребителите, посещаващи онлайн магазина, данните, изпратени от браузъра на потребителя, се събират само за информационни цели, т.е. данните, които са необходими по технически причини за показване на уебсайта и осигуряване на неговата стабилна и безопасна работа.
В горния случай данните могат да се събират и с цел разработване и подобряване на уебсайта и адаптирането му към нуждите на Потребителите. Това може да включва данни относно това колко потребители са посетили уебсайта, как са го намерили и от какви проблеми или продукти са се интересували.
Събраните данни могат да включват, наред с другото: IP адрес, параметри на софтуера и хардуера, използвани от потребителя, прегледани страници, идентификационен номер на мобилно устройство и други данни относно устройствата и използването на системи.
Администраторите използват бисквитки, за да предоставят услуги, да адаптират уебсайта към индивидуалните потребителски предпочитания и за статистически и рекламни цели. Този механизъм може да бъде деактивиран в настройките на вашия браузър. Използването на уебсайта без промяна на настройките на браузъра представлява съгласие за съхраняване на бисквитки в паметта на устройството.
3. Принципи на обработка на лични данни
Обработването на лични данни ще се извършва на следните принципи::
- Като част от обработката на данни ще извършим профилиране, което ще включва Администраторите, използващи автоматизиран анализ на данни и оценка на избрани фактори, което ще ни позволи да анализираме поведението на Потребителите, за да определим най-добрата оферта и да изберем подходящо съдържание на информация и промоции материали, като се вземат предвид предпочитанията на потребителите.
- Личните данни няма да бъдат прехвърляни към Трети държави по смисъла на чл. 13.14 GDPR.
4. Срок на съхранение на личните данни
Вашите лични данни ще бъдат обработвани в следните периоди:
- данни, обработвани въз основа на съгласие: до оттегляне на съгласието. Оттеглянето на съгласието не засяга законосъобразността на обработката, извършена преди неговото оттегляне.
- данни, обработвани във връзка с договора между Клиента и Продавача: за целия срок на действие на конкретния договор, а след прекратяването му за периода, необходим за изпълнение на всички задължения, произтичащи от договора, както и за периода, през който са предявени искове, свързани с към договора може да възникне в резултат на разпоредби на Гражданския кодекс, данъчно законодателство или други законови разпоредби, или когато е обосновано, докато не повдигнете възражение срещу нашата обработка на лични данни.
- данни, обработвани въз основа на правно обосновано задължение, наложено на Продавача в периодите, посочени от съответните законови разпоредби - адекватно на даденото законово задължение.
- данни, обработвани с цел преследване на легитимен интерес на Администраторите за периода, необходим за преследване на даден интерес или за да може Потребителят да представи ефективно възражение срещу обработването на данните.
Личните данни могат да се съхраняват и за други периоди, ако това е регламентирано от приложимото законодателство. След посочения период на съхранение данните ще бъдат изтрити или анонимизирани.
5. Вашите права
Всеки субект на данни има право на достъп, коригиране, изтриване или ограничаване на обработваните данни, право на възражение срещу обработването и право на прехвърляне на данни.
Съгласно принципите, изложени в GDPR или други разпоредби за защита на личните данни и посочените в тях случаи, ако се установи, че личните данни се обработват по начин, несъвместим с разпоредбите за защита на личните данни, Потребителят също има право да подаде жалба до надзорния орган, т.е. председателя на Службата за защита на личните данни със седалище във Варшава (00-193) Варшава, ул. Цени 2.
Потребителят може да извършва промени в личните си данни чрез изпращане на нарочна декларация на адреса на Администратора.
6. Информация за получателите на данни
Личните данни на потребителите могат да бъдат прехвърляни:
1) служители и сътрудници на администраторите, упълномощени да обработват лични данни,
2) органи или лица, оправомощени по закон,
3) субекти, на които се предоставят данни въз основа на сключени договори относно дейностите, извършвани от Продавача, на които Продавачът възлага дейности, свързани с необходимостта от обработка на данни (обработващи субекти), напр.: компании, предоставящи ИТ услуги, ИТ система оператори, оператори на платежни системи, адвокатски кантори, юридически лица, лица, предоставящи счетоводни услуги, одиторски фирми,
4) куриерски фирми и компании, предоставящи транспортни и пощенски услуги, които ще доставят поръчаните пратки до Вас,
5) дистрибутори, производители или гаранти на стоките, при рекламация от страна на Клиента,
6) органи или субекти, на които данните ще бъдат предоставени въз основа на съгласието на субекта на данните.
7. Информация за бисквитките
7.1 Уебсайтът и мобилните приложения на уебсайта не събират автоматично никаква информация, с изключение на информацията, съдържаща се в бисквитки.
7.2 Бисквитките (така наречените „бисквитки“) са ИТ данни, по-специално текстови файлове, които се съхраняват на крайното устройство на Потребителя на уебсайта и са предназначени за използване на уебсайтовете на уебсайта. Бисквитките обикновено съдържат името на уебсайта, от който идват, времето за съхранение на крайното устройство и уникален номер. Бисквитките и подобни технологии не служат за идентифициране на Потребителя и на тяхна база не се установява самоличността на Потребителя. Бисквитките и подобни технологии могат да представляват лични данни само в комбинация с други уникални идентификатори или друга информация, позволяваща идентифицирането на това физическо лице.
7.3 Субектът, който поставя бисквитки на крайното устройство на потребителя на уебсайта и получава достъп до тях, е операторът.
7.4 Бисквитките се използват за следните цели:
а) адаптиране на съдържанието на страниците на уебсайта към предпочитанията на потребителя и оптимизиране на използването на уебсайтовете; по-специално, тези файлове правят възможно разпознаването на устройството на потребителя на уебсайта и правилното показване на уебсайта, съобразено с неговите или нейните индивидуални нужди;
б) създаване на статистика, която помага да се разбере как потребителите на уебсайтове използват уебсайтове, което позволява подобряване на тяхната структура и съдържание;
в) поддържане на сесията на Потребителя на Уебсайта (след влизане), благодарение на което Потребителят не трябва да въвежда отново данните за вход и парола на всяка подстраница на Уебсайта;
7.5 Уебсайтът използва два основни вида бисквитки: „сесийни бисквитки“ и „постоянни бисквитки“. „Сесийните“ бисквитки са временни файлове, които се съхраняват на крайното устройство на потребителя до излизане, напускане на уебсайта или изключване на софтуера (уеб браузъра). „Постоянните“ бисквитки се съхраняват на крайното устройство на Потребителя за времето, посочено в параметрите на бисквитката или докато бъдат изтрити от Потребителя. На уебсайта се използват следните видове бисквитки:
а) „необходими“ бисквитки, позволяващи използването на услуги, налични на уебсайта, напр. бисквитки за удостоверяване, използвани за услуги, изискващи удостоверяване на уебсайта;
б) бисквитки, използвани за осигуряване на сигурност, например използвани за откриване на злоупотреби в областта на удостоверяването в рамките на уебсайта;
в) „бисквитки за ефективност“, позволяващи събирането на информация за това как се използват страниците на уебсайта;
г) „функционални“ бисквитки, позволяващи „запомняне“ на настройките, избрани от Потребителя, и персонализиране на интерфейса на Потребителя, например по отношение на избрания език или регион, от който Потребителят идва, размер на шрифта, външен вид на уебсайта и др.;
д) „рекламни“ бисквитки, позволяващи предоставянето на рекламно съдържание на Потребителите, което е по-подходящо за техните интереси.
7.6 В много случаи софтуерът, използван за сърфиране в уебсайтове (уеб браузър), позволява по подразбиране да се съхраняват бисквитки на крайното устройство на потребителя. Потребителите на уебсайта могат да променят настройките на бисквитките по всяко време. Тези настройки могат да бъдат променени по-специално по такъв начин, че да блокират автоматичното обработване на бисквитки в настройките на уеб браузъра или да информират всеки път, когато се поставят на устройството на потребителя на уебсайта. Подробна информация за възможностите и методите за работа с бисквитки е достъпна в настройките на софтуера (уеб браузъра).
7.7 Операторът на уебсайта информира, че ограниченията върху използването на бисквитки могат да засегнат някои функции, налични на уебсайта.
7.8 Бисквитките, поставени на крайното устройство на потребителя на уебсайта, могат също да се използват от рекламодатели и партньори, които си сътрудничат с оператора на уебсайта.
7.9 Повече информация за бисквитките е достъпна на https://wszystkoociasteczkach.pl
8. Сигурност на личните данни
Администраторът обработва Вашите лични данни в съответствие с разпоредбите на Регламента, включително прилага подходящи технически и организационни мерки за осигуряване на сигурност на данните и подходяща поверителност, включително защита срещу неоторизиран достъп до тях.
9. Промени в Политиката за поверителност
Администраторът си запазва правото да прави промени в тази Политика за поверителност и ще информира Потребителите предварително.
10. Данни за контакт
Всякакви искания, искания, уведомления или запитвания относно обработката на Вашите лични данни от Администратора, включително достъп до тяхното съдържание, начин на актуализиране или оттегляне на съгласието за обработката им, можете да изпращате по електронна поща на следния адрес: [email protected] или писмено на следния адрес: Firma Produkcyjno - Handlowa "ROLMAJSTER" s.c. Dawid Kurek, Józef Kurek 33-340 Stary Sącz ul. Źródlana 22
СИГУРНОСТ НА ТРАНЗАКЦИЯТА
Криптирана връзка, защитена със SSL сертификат