
Подайте заявление/връщане
Отказ
1. Потребителят има право да се откаже от договор, сключен извън търговския обект или дистанционно при условията, описани в Закона за правата на потребителите и в регулациите на Електронния магазин.
2. Съгласно член 38, точка 3 от Закона от 30 май 2014 г. за правата на потребителите, потребителят няма право да се откаже от договор, сключен извън търговския обект или дистанционно във връзка с договори, в които предмет на услугата са несглобяеми стоки , произведени по спецификация на потребителя или обслужващи индивидуалните му нужди. Ролетни щори, плисета, алуминиеви и дървени щори и комарници, които се изработват по индивидуални параметри, посочени от Потребителя при поръчка, се изкрояват, сглобяват и подготвят индивидуално от Продавача за конкретна поръчка, следователно, в съответствие с по-горе разпоредба, правото на отказ от договора във връзка с тези Стоки няма право. Въпреки това, всеки такъв случай се разглежда от Продавача индивидуално в съответствие с разпоредбите на горепосоченото. действайте.
3. Основанието за приемане на декларацията за отказ е доказателство за покупка (касова бележка или фактура).
4. Правилно подадената декларация за оттегляне трябва да включва:
- Име, фамилия, адрес, електронен адрес на Потребителя
- Името на артикула, който купувачът иска да върне
5. Върнатите стоки са без следи от употреба и трябва да бъдат в непокътнато състояние. Потребителят е отговорен за всяко намаление на стойността на Стоките в резултат на използването им по начин, който надхвърля необходимото за установяване на естеството, характеристиките и функционирането на Стоките.
6. Продуктът трябва да бъде изпратен обратно на Продавача за сметка на Потребителя в опаковка, осигуряваща безопасно транспортиране.
7. Продавачът си запазва правото да не приема изпратени за негова сметка пратки без предварителна уговорка.
8. Възстановяването на сумата за Стоките се извършва по банков път по посочена от Потребителя сметка след получаване и проверка на пратката.
9. Разпоредбите относно правото на Потребителя да се откаже от Договора се прилагат и спрямо физическо лице, което сключва Договор, пряко свързан с търговската му дейност, когато от съдържанието на Договора е видно, че той няма професионален характер за това лице, което води до конкретно от предмета на дейността му, предоставена съгласно разпоредбите на ЦРБ.
Рекламация
1. По въпроси, свързани с отговорността на Продавача за съответствието на Стоките с Договора в случай на продажби на Потребители, се прилагат съответно разпоредбите на Закона за правата на потребителите, като се вземат предвид разпоредбите на Правилника на Онлайн магазина.
2. Потребителят може да подава оплаквания относно сключения Договор по електронен път чрез онлайн формата на имейл адрес: [email protected] или писмено на адрес на Продавача: 33-340 Stary Sącz, ul. Źródlana 22.
3. Основанието за приемане на рекламация е доказателство за покупка, т.е. касова бележка или фактура.
4. Правилно подадената жалба трябва да включва:
- Име, фамилия, адрес, електронен адрес на Потребителя
- Името на предмета на жалбата с описание на обстоятелствата, обосноваващи жалбата
5. Продавачът отговаря на рекламацията в 14-дневен срок от датата на нейното получаване. Отговорът на жалбата се изпраща на посочения от Потребителя имейл адрес или на традиционния пощенски адрес.
6. Жалбите подлежат на (например):
- Фабричен дефект на продадения артикул, особено ако е доставен на Потребителя в непълно състояние,
- Продаденият артикул е повреден по време на транспортиране поради неправилно закрепване на стоката,
- Продадените стоки не отговарят на направената поръчка.
7. Рекламации не подлежат (например):
- Отстраняване на повреди, причинени от неправилна употреба и монтаж на предлаганите продукти,
- Промени, причинени от естествено износване на стоките,
- Продукт, чиито размери надвишават препоръчителните за даден вид продукт,
- Błędne podanie przez Kupującego parametrów zamawianego towaru (wymiary, kolor itp.),
- Повреда на пратката по време на транспортиране по вина на превозвача, ако не е изготвен протокол за щета.
Всички случаи се разглеждат индивидуално, а ситуациите, представени по-горе, са само примерни.
Продуктовата страница включва, наред с други неща, снимка на Стоките. Продавачът си запазва правото, че цветовете, показани на екрана, въпреки всички усилия на Продавача, може в някои случаи да не отразяват точно цвета на Стоките, което се дължи на разлики в индивидуалните настройки на оборудването, включително монитора, използван от Клиента. В такива случаи Продавачът посочва, че незначителните цветови разлики не представляват дефект на Стоките. Горното изключение не се прилага за законните права на Потребителя, произтичащи от отговорността на Продавача за съответствието на Стоките с Договора и законното право на отказ от Договора.
Разлики, произтичащи единствено от индивидуалните настройки на компютъра на Потребителя (цвят, пропорции и др. на поръчаните стоки), не могат да бъдат основание за рекламация на закупените Стоки, при спазване на законовите права на Потребителя относно несъответствието на Стоките с Договора и право на отказ от Споразумението.
8. Продавачът не носи отговорност за поведение на Клиента със закупените Стоки, което не е в съответствие с инструкциите.
9. Ако Стоките не са в съответствие със Споразумението, Потребителят може да поиска да бъдат поправени или заменени. Въпреки това, Продавачът може да извърши замяна, когато Потребителят поиска ремонт, или може да извърши ремонт, когато Потребителят поиска замяна, ако привеждането на Стоките в съответствие с Договора по начина, избран от Потребителя, е невъзможно или би изисквало прекомерни разходи за Продавач. Ако ремонтът и замяната са невъзможни или изискват прекомерни разходи за Продавача, той може да откаже да приведе Стоките в съответствие с Договора.
10. Ако Стоките не са в съответствие с Договора, Потребителят може да подаде декларация за намаление на цената или отказ от Договора, ако:
- Продавачът отказа да приведе Стоките в съответствие с Договора,
- Продавачът не е привел Стоките в съответствие с Договора,
- несъответствието на Стоките със Споразумението продължава, въпреки че Продавачът се е опитал да приведе Стоките в съответствие със Споразумението,
- липсата на съответствие на Стоките със Споразумението е толкова значително, че оправдава намаление на цената или оттегляне от Споразумението без предварителен ремонт или замяна,
- ясно следва от изявлението или обстоятелствата на Продавача, че той няма да приведе Стоките в съответствие с Договора в разумен срок или без неоправдано неудобство за Потребителя.
11. Потребителят не може да се оттегли от Договора, ако несъответствието на Стоките с Договора е несъществено.
12. Ако неспазването на Споразумението се отнася само за някои Стоки, доставени по Споразумението, Потребителят може да се оттегли от Споразумението само по отношение на тези Стоки, както и по отношение на други Стоки, закупени от Потребителя заедно със Стоките, които са не е в съответствие със Споразумението, ако не може разумно да се очаква, че Потребителят се е съгласил да задържи само Стоките, които отговарят на Споразумението.
13. Ако се подаде декларация за намаление на цената, намалената цена трябва да бъде в такова съотношение към цената, произтичаща от Споразумението, че стойността на Стоките, които не съответстват на Споразумението, да остане пропорционална на стойността на Стоките, съответстващи на Споразумението.
14. Ако рекламацията не бъде уважена, стоката ще бъде изпратена обратно на Потребителя за негова сметка, с наложен платеж.
15. Когато Потребителят получи пратката, трябва да се провери външното състояние на пратката. Ако се установи повреда на пратката, моля, изгответе протокол за щета с куриера и след това информирайте Продавача за ситуацията. Протоколът трябва да бъде предоставен на Продавача в електронен или писмен вид. При липса на протокол за щета рекламацията може да не бъде приета.
16. Продавачът си запазва правото да не приема изпратени за негова сметка пратки без предварително съгласуване с Продавача.
17. Разпоредбите относно отговорността на Продавача за съответствието на Стоката с Договора се прилагат и спрямо физическо лице, сключило Договор, пряко свързан с неговата стопанска дейност, когато съдържанието на Договора показва, че то няма професионален характер за това лице, произтичащи по-конкретно от предмета на неговата стопанска дейност, предоставен въз основа на разпоредбите на Централната регистрация и информация за стопанската дейност.
18. Подлежи на раздел 17 по-горе, Продавачът изключва своята отговорност по гаранцията за физически и правни дефекти на продадените Стоки в отношенията с предприемачи.
СИГУРНОСТ НА ТРАНЗАКЦИЯТА
Криптирана връзка, защитена със SSL сертификат